Hogyan működik az árajánlat elfogadása és a költözés ütemezése?
Amikor egy árajánlatot teljes mértékben elfogad, fontos, hogy azt írásban, az ajánlatban szereplő információk alapján visszaigazolja. Ez nemcsak a pontos adminisztráció érdekében szükséges, hanem a költözési folyamat gördülékeny lebonyolítása miatt is. Ha céges számlára lesz szükség, kérjük, hogy az illetékes ügyintéző nevét és aláírását is tüntesse fel a visszaigazolásban.
A visszaigazolás után lehetőség van kollégáinkkal pontosan egyeztetni a költözés napját. Ezt célszerű minél hamarabb lefoglalni, különösen a szezonálisan forgalmas időszakokban, mint a nyári hónapok, december és január. Ilyenkor érdemes 30-40 nappal előre kijelölni a dátumot, hogy biztosan legyen szabad kapacitás a kívánt időpontban. Ha rugalmas a költözés időpontját illetően, az kedvezőbb árakat is jelenthet.
A visszaigazolásban szereplő adatok alapján előlegszámlát állítunk ki , amelyet elektronikus úton küldünk meg. Az összeg utalását a megállapodás szerint kell teljesíteni. A végszámlát a költözés lebonyolítása után állítjuk ki. Fontos megjegyezni, hogy EU-n belüli költözések esetén a teljes összeg ÁFA-köteles, amennyiben magánszemély a számla címzettje. Ha Uniós cég a számla címzettje, az uniós adószám ismeretében, ÁFA nélküli a számlázás.
Az előzetes visszaigazolás és ütemezés segít abban, hogy a költözés zökkenőmentesen történjen. Az időben meghozott döntések nemcsak a szervezést könnyítik meg, hanem költséghatékonyságot is biztosítanak. Ne felejtse el: az időben történő tervezés nemcsak az Ön dolgát könnyíti meg, hanem kollégáink munkáját is. 😊
Ha kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal, hogy az árajánlatot és a költözési időpontot gördülékenyen egyeztessük!